Učenci so se poigravali z uporabo risarskih in slikarskih materialov, pri tem pa raziskovali obliko, teksturo, barvo in druge likovne elemente/spremenljivke. Raziskovanje tuša je učence spodbudilo k ustvarjanju domišljijskih zemljevidov izmišljenih dežel.

Fotozgodba projekta (Anita Godler in Nuša Jurjevič)

Učenci so spoznali indijsko črnilo, ki ni topno v vodi. S pihanjem so preoblikovali packe črnila in ustvarili abstraktne forme, te pa prelili v krivulje, ki nakazujejo mrežo zemljevida.
Nastale so abstraktna likovna dela, prave umetnine naših otrok …
Učenci so v nadaljevanju dodali poteze, ki so definirale njihovo domišljijsko deželo.
Ponovili so znanje o barvnem krogu in ustvarili unikatne celine.
Te so se razvijale in spreminjale tekom ustvarjalnega procesa.
Dežele morskih ljudi … dežele sonca … dežele rastlin, živali, nenavadnih ljudi …
Vsaka dežela je prek likovnega in gibalnega ustvarjanja dobila svojstveno vizualno podobo, učenci in mentorici pa komaj čakamo, da jih naselijo še prvi prebivalci.
Dostopnost