Domišljija je likovno umetnost prelila v gib. Sledi različnih pisal in risal so učenci uprizorili z ustvarjalnim gibom in dvodimenzionalnemu slikarskemu prostoru dodali tretjo dimenzijo.
Fotozgodba projekta (Nuša Jurjevič in Anita Godler)
Učenci so prek ustvarjalnega giba raziskovali vpojnost različnih papirjev in prelivanje obarvanih tekočin v slikarsko formo.
V nadaljevanju so razmišljali o tem, kaj se dogaja z barvo, ko se vpije v papir, kako potuje po vlaknih in kako različne poteze skupaj tvorijo likovno formo.
Barve, ki so sprva posamezno potovale po paprju, so se začele prelivati druga v drugo, s tem pa so nastajale nove mešanice in likovne kompozicije, ki so jih učenci prikazali s telesi.
Likovno delo se je sproti spreminjalo, saj so se barve mešale med seboj, oblike pa so postale vedno bolj kompleksne. Učenci so na ta način spoznavali lastnosti snovi, procese v likovni umetnosti in zmožnosti svojega telesa prek eksperimentiranja z elementi plesne umetnosti.